fredag 10 oktober 2014

Tollarp Rallylydnad 28/9-14

Det var första gången jag skulle iväg lite längre än Burlöv och tävlade i Rally.  Jag hade bara anmält Skrållan och det var första starten i avancerad. Ville bara tävla med henne för jag har märkt hur mycket mer tid o ork jag har då. Tror Skrållan tycker att det är lite mysigt att bara vara med matte. 
Jag var uppe i otta och skulle bli hämtad av en en tjej som skulle vara skrivare. Det var en jätte trevlig klubb som låg in i skogen. Det var mästarklassen först sen var det vi. Lite nervös var jag eftersom jag inte haft möjligheten att träna på honnören. Men jag tänkte dom så att jag tar det som en träning för det är bra för mig att komma ut o se hur det ser ut på tävlingsbanan. Vi gick en runda i skogen o värmde upp sen var det vår tur. 
Det var en del högerhandling o backen var med men det gick ändå. Vi blev godkända i vår första Avanceradklass dock inte så bra poäng men jag var nöjd. 
Sen blev det drygt med väntan men det var vackert väder och klubben var trevlig. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar