fredag 10 oktober 2014

Hörby Rallylydnad 5/10-14


Här hade jag anmält båda två, Ninja ligger en hel klass efter Skrållan och det är pga mig. Vädret var super och alla var på gott humör. Men redan när vi gick banvandringen så tappade många humöret o glädjen. Vi hade otur att få en väldigt arrogant och otrevlig domare som körde lite militäriskt. Tråkigt för var man inte nervös innan så blev man det. Jag fick hjärnsläpp och visste inte vart jag skulle gå och fick så dåliga poäng att jag blev icke-godkänt men jag var inte ensam. 4ekipage blev godkända av 28st. 
Först tänkte jag att det inte var lönt att tävla med Ninja men sen tänkte jag om. Klart jag ska tävla med henne. Det var samma domare o bana bara utbytt några skyltar. Jag fick 89p med Ninja o blev godkänd. Jag var inte nervös och hade inga förväntningar. Hon eller rättare sagt jsg sköte mig bra på banan😀 










Ninja's Rosett🐾🐾






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar