måndag 11 augusti 2014

Officiell Rallylydnad i Burlöv 9/8-14

Då var det tid för en tävling igen efter sommaruppehåll. Lite ringrostiga och otränade så startade både Ninja o Skrållan i fortsättningsklassen. Första gången för Ninja o andra för Skrållan. Jag var i te funktionär denna gång pga min axel men jag hade fixat sponsringen av priser. 
Morgonen såg fin ut och jag hade packat körran kvällen innan så det var bara att fixa mig själv. 
Banvandringen började kl 13 så jag tig det lugnt. Rätt skönt att inte vara funktionär faktiskt denna gång ivarjefall. 
Solen strålade med när fortsättningsklassen började så började regnet oxå komma. Började med Ninja och jag tyckte det kändes bra men jag gjorde många förarfel o åkte på en 10-. Hon slutade på 66p ej godkänd men hon var super duktig. Skrållan startade som nr 13 och vilket flyt hon hade fast det ösregnade nu. Superkontakt hela tiden och både Ninja o Skrållan klarade sitt,stå o gå runt, den var jag lite orolig för. Skrållan fick 95p av 100p. Det är så kul att se henne för hon gillar det verkligen. Då har Skrållan två rosetter i fortsättning-klassen och Ninja har ingen. Nu ska vi tävla på fredag oxå i Limhamn så vi får se hur det går där. 
Lite bilder från dagen. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar